Prestigio realiz team zrovna neoslnil v Žiline

Novinka 28.08.2017, zobrazené 899x

Ako každoročne, aj tento rok sme sa “štelovali” na M-SR v Žiline so všetkou parádou. Začalo to tímovou večerov vo Ville Nečas, kde sme zablahoželali našim oslávencom Danke a Patrikovi. Bol to veľmi pekný začiatok a o to horší bol nasledujúci deň v našom podaní.

Na štart sme nastupovali s veľkými ambíciami, natrénované sme mali všetci okrem Lukáša, Rastika, Ľubky. Ostatní sa mohli po štarte pustiť do boja nebojácne a s plnou vervou..
Dopadlo to tak, že celý tím sme odchádzali neveselí a bez nálady so smútkom v očiach…Veríme, že v Hurbanove sa pokúsime o reparát. Na štarte nás bola celá kopa a tu sú naše bezprostredné pocity.

Janči Šulek

Som s mojím výsledkom veľmi sklamaný. Čakal som od seba oveľa viac. Plávalo sa mi super a čakal som čas okolo 24min ale po vyliezaní šok, že 26:50. Bajk celé zle. nebolo s kým ťahať, furt sa rozbíjalo tempo, miešali sa hrušky s jablkami, jeden magor nastupoval pred druhého, z prvej skupiny som vlastnou chybou odpadol a to ani nehovorím o druhej, ktorá ma ofrčala a neodviezol som sa v nej ani meter. Beh som šiel dobre, trénujem teraz hlavne na polku a šiel tempo na polku. No čo už, hlavu hore a nabudúci týždeň v Bátovciach doboja:).

Ľubka

Do Žiliny som nešla s veľkými očakávaniami, keďže posledné dva mesiace som si trénovala len tak sama, ako sa mi chcelo (a dosť často sa mi aj vôbec nechcelo :), lebo však leto, teplo, oddych, dovolenky..absolvovala som iba zopár spoločných tréningov tesne pred pretekmi. Plávanie mi trvalo nekonečných 20 minút, na biku som až v druhom kole dobehla menšiu skupinku kde bola aj Aďa, do tých kopčekov som si na začiatku zle prehodila a potom nevládala ťahať čo ma spomalilo ale bežalo sa mi celkom v pohode, aj keď ma nové tenisky odrali až do krvi :(
5te miesto v kategórii nie je také zlé, ale tréner má pravdu, viem to ísť o dosť lepšie a stále sa neviem úplne “vymáčknuť” :(
Celkovo to bol pekný pretek, do ZA sme prišli už v piatok večer tímovým autom, prešli si trať, dali spoločnú večeru kde sme oslávili narodeniny Paťa a Danky, ráno spoločný rozklus, raňajky a šup ho do areálu.
Našťastie šprint triatlon bol ráno kedy ešte nepršalo, klobúk dole pred všetkými čo štartovali poobede olympijský triatlon v už naozaj škaredom, daždivom počasí.

Rasťo

Počas celých pretkov som sa cítil dobre. Plával som taký svoj štandard, na bicykli sa išlo 6 kôl takže vždy sa našla nejaká skupinka, v ktorej sa dalo odviezť a keďže sa poobede dosť ochladilo aj trochu popršalo, boli ideálne podmienky na beh. Trať bola celkovo rýchla, dobehol som v novom osobáku 2 h 19 min.

Martin

Užil som si pekný pretek s tímovou atmosférou. Veľkou pomocou bolo, že som si namiesto šoférovania mohol po ceste aj trochu zdriemnuť. Ľahký tréning v piatok večer bol tým pravým v príprave na sobotňajší pretek.
Keď sa tesne pred pretekom zhoršilo počasie a začalo pršať, začal som mať aj pochyby, či idem štartovať. Ešte pri vchádzaní do vody pred štartom som si bolestivo nakopol prst na nohe a na štarte som dostal kopačku do zubov. Ale keď sa pole roztiahlo, užíval som si plávanie v dobrom tempe. Neoprén tento krát išiel dole dobre, tak šup na bicykel. Prvé dve kolá som oddrel viac-menej sám, ale potom sa podarilo vytvoriť skupinu na rýchlejšie a menej únavné bicyklovanie. Do depa sme prišli s väčšou skupinou z mojej a príbuzných vekových skupín. Rýchlym depom a dobrým behom (priemerné tempo 4:37) v príjemnom chladnejšom počasí sa mi podarilo prepracovať na čelo slovákov v mojej skupine. To som však už v poslednom kole neudržal a dobehol medzi slovákmi druhý. Prst na nohe sa ozval až potom (večer som už ledva chodil) – to je snáď teraz klubové prekliatie.
V každom prípade ďakujem za pekný pretek a tímovú podporu.

Vladko

Triathlon v Žiline bol opäť veľmi pekným teamovym zážitkom.
S mojim výkonom na pretekoch nie som úplne spokojný. Beh bol pre mna viac utrpením ako športovým výkonom. Z tohtoročného Žilinského triathlonu si ale beriem jedno veľké ponaučenie: praženica sa pred závodom nekonzumuje :)
Už teraz sa teším na triathlon v Žiline o rok.

Peťo P.

Ako celok hodnotím akciu veľmi pozitívne. Bolo o nás super postarané, až by som povedal, že nás Maroš rozmaznáva a boli sme veľká a silná zostava:-) Výnimočne som si išiel vyskúšať krátky, olympijsky triatlon. Plávanie bolo v pohode, aj keď po prvú bóju trochu husto a schytal som viacej kopancov ako na dlhých tratiach. Prvé depo fajn a bajk v rámci možnosti mokrej trate, takže opatrne. Čo som ale podcenil bol nejaký gél na bike a v piatom zo šiestich kôl som už cítil hlaďák. Bike som ešte dotočil, ale po druhom depe som sa už nedokázal rozbehnúť. Jednoducho bez energie. V druhom kole som dostal gél od Maroša, no až do konca behu to bolo už len trápenie. Takže, športový výkon nič moc, ale akcoška ako celok výborná hlavne vďaka silnej tímovej podpore.

Aďka

Bolo dobré prísť skôr na pretek a v kľude si prejsť trať bike. Bola som spokojnejšia a vedela som, čo ma čaká. Asi 3/4 plávania som išla kraula, ale zistila som, že ma to spomalilo, čas okolo 20. minút, bývajú aj lepšie. Obe depá som mala asi prvý krát najrýchlejšie. Čo sa týka biku, trať bola dobrá, len som vždy vytuhla do kopca. Otočky zvládnuté dobre, bez kolízie a spolu s Ľubkou sme dokončili posledný 10 kilometer. No a beh… katastrofa, prvý kilometer pichalo v boku, bolo na vracanie. Potom som sa ako tak rozbehla, ale kočky Ľubku a Lenku som už nedobehla. Bola som rada, že som to dokončila. Ale o to väčšia radosť, keď som sa našla vo výsledkoch na 3. mieste, jupííí krásny pohár je už doma. Potom som si len užívala pohodu, dobrú teamovú atmosféru a stupeň na bedni.

Lenka

Žilinský triatlon bol môj prvý pretek. Na triatlone som este nebola tak som nevedela ako preteky prebiehajú. Velmi sa mi na nich pacilo a všetky disciplíny sa mi išli dobre az na beh,kde som na konci uz vôbec nevládala.Chcela by som sa zlepšiť v depe,aby som tam nestrácala toľko veľa času,keď aj niekto doplával za mnou tak pokial som si dala tretry,tak uz boli všetci dávno na bicykli ale Som rada ze som si prvé preteky vyskúšala prave v Žiline a zistila som ze musim este veľa trénovať a pretekať aby som mohla dobehnúť baby v mojej kategórii.

Oliver

Na triatlone v Žiline som mal veľmi veľké očakávania od samého seba, čo sa napokon vôbec nestalo a okrem plávania, ktoré som si myslel, že bude najhoršie bolo najlepšie. Bike a beh to bola katastrofa. Ďakujem coachovi, ktorý nám vytvoril úžasné podmienky. Škoda, že sa mi nepodarili využiť v preteku.

Danka

Pravdupovediac som sa do Žiliny veľmi netešila, na tréningoch som sa necítila najlepšie, výsledky krvi nestáli za nič a tak som to nechala na osud. Teamové podmienky sme mali úplne luxusné, takže už to bolo len na nás, ako sa vysporiadame s pretekom. Plávanie bolo pre mna asi najľahšie. Vyplávala som v skupinke 5 dievčat, takže som bola rada, že budeme môcť spolupracovať a snáď stiahneme Romanu s Ivanou. Avšak bike sme išli dosť vlažne, takže žiadny pokrok sme neurobili.
Bohužial nám začalo pršať na čo som aj doplatila, keď som v poslednom cyklistickom okruhu zo šiestich spadla. Stratila som kontakt so skupinkou, rýchlo sa otriasla, nahodila reťaz a makala ďalej. Na behu sa prvých 2,5km ešte dalo, endorfíny pracovali, ale postupne ma rozbolel členok a tak som to ledva dobehla. Veľmi ma to mrzelo, lebo som sa cítila konečne dobre.

Luboš

Tak ako každý rok som sa znovu veľmi tešil do Žiliny. Už pomaly tradičná kombinácia teamovej večere v perfektnom prostredí Villa Nečas a sobotných pretekov je úplne ideálna.
Tohto roku som sa sústredil na dlhšie objemy, takže som nečakal neaké zázraky ;-)
Napriek tomu sa mi súťažilo celkom fit. V superšprinte dokonca pódium za 2. miesto. Je pravda, že konkurencia tam nebola veľká. Následne olymp som tlačil čo to šlo, z mojej strany spokojnosť vzhľadom na to, že mám na ortodoxnom cesťáku túto sezónu nakrútenú veľkú nulu ;-)
Zhrnuté, podčiarknuté – na budúci rok si túto super akciu nenechám ujsť + ešte raz veľká vďaka za podporu a vynikajúco zabezpečené podmienky z Teamu.

Lukáš

Do Žiliny som sa prihlásil povodne na šprint triatlon ale po konzultácii s trénerom sme sa zhodli že bude lepšie ak budem štartovať na
Olympijských vzdialenostiach a mať možnosť porovnať kde som sa za ten rok posunul keďže Žilinu som šiel aj minulý rok. Aj keď som mal obavy lebo celu tri sezónu som Olympijsky nešiel, štartoval som len šprinty. Najväčšie obavy som mal z plávania a trošku z behu. Do Žiliny som prišiel o už štvrtok večer z dôvodu pracovných povinnosti ktoré ma čakali piatok ráno, čo bolo nakoniec aj fajn lebo v piatok som mohol prevziať štartovné čísla celému klubu.
Ubytovaný sme boli v krásnej Vile Nečas par metrov od dejiska pretekov, po ubytovaní, postavený zázemia sme si trosku vyjazdili na bicykloch a vyplávali vo vodnom diele Žilina, večer nás už čakala slávnostná večera na ktorú som sa veľmi tesil. Večera bola skvela a niesla sa v veselom duchu kde sme zároveň oslávili Patrikove a Dankine narodeniny a pochutnali si na skvelej torte. Bolo super takto posedieť, pokeckať a spoločné sa zasmiať so všetkými , veľmi sa mi to páčilo aj to robí preteky v Žiline neobyčajnými a tak úžasnými.
Ráno nás čakala príjemná rozcvička a chutne hotelové raňajky, potom sme spolu s Katkou šli povzbudiť všetkých našich pretekárov na šprinte. Počasie sa začalo trosku kaziť a pred 14stou začalo pršať, a môj štart sa tak posúval o 10 minút. S chlapcami s triway.sk so bol dohodnutý že mi požičajú neopren nakoľko svoj nemám, začo im aj touto cestou ďakujem. Desať minúť pred štartom sme sa s Peťom a Martinom šli rozplávať a pripraviť na štart, môj ciel bol byt lepší ako minuli rok s časom 2:44, s malou dušičkou som chcel sa priblížiť k čašu niečo okolo 2:35.
Štart a nastala povestná triatlonová vodná bitka .. po par fackách mi zatiekli okuliare a videl som len na ľavé oko, čo bolo trosku horšie na orientáciu ale plával som ďalej, z vody som vyliezol pomerne v dobrom čase a chytil som skvelý veľký balík na cyklistickej časti na ktorej, ktorého som sa zubami nechtami držal, aj keď posledné dve kola som mal čo robiť, pri vyzúvaní som stratil tretru a tak som sa 3 metre musel vrátiť, cely čas pršalo, takže bežecké topánky boli úplné mokre.. výbeh na bežeckú trať ma pomýlil rozhodca ktorý ma naviedol niekde inde, a tak som sa rozbiehal opäť.
Na bežeckej časti som chcel sa udržať pod 4:40/km ..čo sa mi prvé km celkom aj darilo, kríza začínala na 6km kde hlava chcela prejsť do chôdze ale srdce vravelo bež. Na 7 km som stretával Filipa Šeba kde sme prehodili par príjemných slov :D a behalo sa ďalej, posledný kilometer som začal zrýchľovať, pomalí ale začal. Všetko ma bolelo, stehna som cítil ako ma pália, ale snažil som sa behať a zrýchľovať veď ciel bol skoro na dosah, posledné metre a šprint cieľovou čiarou.
Výsledný čas 2 hod. 25min. 31sec. Môj novy osobný rekord nielen na olympijskom triatlone. Unavený ale nesmierne šťastný v cieli, so slzami v očiach že som to dokázal, nielen že som sa priblížil k času 2:35 ale dokonca som podliezol čas 2:30 J stále tomu nemôžem uveriť. Úžasný to bol pocit, a stále je .. takéto pocity ma posúvajú ďalej a motivujú pracovať na sebe. Obhliadnuť sa späť bol to nádherný víkend s skvelými ľuďmi ktorých mam rad aj preto sa tohtoročný ročník Majstrovstiev Slovenska v Žiline pre mňa stal nezabudnuteľný.

Photo credit: Realiz

Plavecké tréningy pre začiatočníkov a pokročilých